Sabtu, 2 Mac 2013

kesian

'keluarga?ganti ayah awak ? itu yang awak anggap' ayat hero kedua

kesian-kesian. nasiblah... dah dia anggap ang macam tu,  lagipun diakan cintakan hero pertama.

------

kesian-kesian kat hero kedua... kena dengar berbualan antara hero pertama n heroin pertama yng mesra tu...

tapi kesian gak kat hero pertama, sebab dia tau yang hero kedua ada kat situ. lagipun dia ingat heroin pertama macam permainkan dia... dia hanya mau kebenaran ja

yang heroin tu... serba salah.

kesian betul

awatlah aku rasa sakit dan pedih ja nie... nak menangis pon ada... entah pape lah kau nie. tapi rasa pedih betul hati aku nie


-----

aku rasa heroin nie dah letih dah dengan semua apa yang berlaku. dia serba salah.


----

si hero mencari kebenaran... wah... bergaya ^_^
---

hero pertama dah menangis.. kesian... dia hanya tahu suku sahaja .... heoin tak boleh bagi tahu sebab tu rahsia besar. kalau hero tau orang lain juga akan dapat susah
---

bobo...  aku tak faham, erm

aku rasa... aku yg tersiksa bila tengok cerita nie...

---
bobo betul kalau dia tak ingat

----
kalau aku jadi heroin kedua nie... lama-lama aku boleh cintakan hero kedua...erm

--
aku ingat dah last ep dah.. hampeh betul.... kena tunggu lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...