Ahad, 10 Mac 2013

A... emrmmmmm

aku adalah sorang kawan nie kan, A. dia tua setahun dari aku ja. dia selalu call aku sejak dua tiga tahun nie. tu dia... lama gak. cepat betul masa berlalu. hahaha. dari awal dok guna  nama sebagai ganti diri pertama. hahaha. A-Afifah, tukar kepada aku-ang. aku yang minta. sebab aku rasa baru best kalau nak gaduh. kadang kala waktu dok cakap tu dok gaduh juga. tu pasal aku minta tukar tu. dia tu okeylah. aku suka kawan dengan dia, sebab dia nie selalu bagi aku motivasi entah apa-apa. hahaha. aku kenal lama jugalah. sejak aku tingkatan 4 lagi. dia ja yang dok call aku, sebab dia guna celcome, aku guna maxis. memang aku kedekut habislah. hahaha

aku risau gak sebab dia dok call akukan, dahlah celcom-maxis. selalu kami sembang 30-sejam jugaklah.  tu yang aku risau. tapi aku ok ja sbb dia yg call aku. hahaha...

dalam dok sembang-sembang tu aku ada juga macam terganggu sikit, adalah sebab-sebab tertentu. aku rasa macm tak selesa juga. erm...

dan sampai satu saat aku kata kat dia 'lepas nie kalau ang call aku, aku takmau angkat dah' aku ulang dua tiga kali gak. hahaha

dan sejak tu sampai sekarang dia tak call aku dah, kalau tak call tu aku tak kisah sangat, msg pon tak. aduhai. aku tak mau angkat call dia ja, bukan tak mau msg ngn dia dah.


dua tiga hari nie aku dok teringat kat dia ja. mungkin rindu. hahaha. aku nak juga nak hantas mgs, tapi aku risau dia tak balas ja. hahahaha.

aku tak tahu dah perkembangan dia la. dulu selalu juga dok nampak dia online. tapi sekarang tak dah. aku jarang dok stalk FB dia. malas. hahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...