Sabtu, 7 Julai 2012

rahsia hati

cerita nie walaupun aku tak tengok dari mula hinga habis 100% sebab ak hanya tengok mula-mula dan last sekali. tapi cirita ini memang buat aku menangis. tengok episod last je... sedihnya. kalau memang tengok setiap episod sure aku lagi menangis lah. sedihnya. sakitnya.

dia sanggup korbankan segala-galanya kerana cinta. kadang kala apa yang kita rancang tak terjadi. sebab Allah yang tentukan. macam mana kita usaha pon, tak akan jadi kalau dia bukan milik kita. tak akan.

bila aku liha. bila aku baca. bila aku dengar tentang kisah cinta yang pelbagai kisah cinta makin aku takut. kerana cinta manusia berubah,kerana cinta  manusia korban segala yang perlu. kerana cinta sanggup bual apa saja. makin aku lihat, makin aku baca, makin dengar kisah cinta makin aku takut. walaupun aku suka akan kisah cinta.

owh ya... sinopsis drama rahsia hati
Mengisahkan percintaan di antara Syamir dan Kamelia yang menempuh pelbagai dugaan serta cabaran.

Pada waktu yang sama, Syamir terpaksa berhadapan dengan kemelut keluarganya. Ibu tirinya, Maria, bimbang kalau-kalau Syamir akan membongkar rahsia hubungan sulitnya dengan seorang lelaki, Jimmy.

Abang tirinya, Fazlan pula telah berkomplot dengan Maria untuk merampas empayar perniagaan yang diusahakan ayahnya, Datuk Azmi. Demi mengejar impian tersebut, Maria sanggup mengupah Jimmy untuk merancang kemalangan yang membabit Syamir hingga dia hilang keupayaan diri.

Tanpa disedari setiausahanya, Sarah turut menaruh hati kepadanya, manakala kawan baiknya, Ammar, pula dalam diam-diam mencintai Kamelia sedangkan dia juga menyayangi Kamelia

Pelakon: Aaron Aziz sbg Syamir & Rita Rudaini sbg Kamelia



korang boleh tengok kat youtube
episod last

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...