Rabu, 18 Julai 2012

serba salah

aku rasa serba salah tentang sesuatu kisah nie. kisah aku dan sahabat. aku terlepas cakap. aduhai. sekarang ini rasa serba salah. itulah pasal, buat tanpa berfikir. tapi aku ingat dia akan kata "tak pa... lepas nie aku tak tangkap dah lah" dengan nada buat-buat merajuk. tapi tak sangka dia akan buat macam lain. dia tak lah kata dia terasa. tai aku yang rasa dia akan terasa. erm.. pengajaran yang aku dapat dan selalu aku dok fikir ialah jangan kita duga seseorang itu. tak semestinya betul apa yang kita duga tu. pastu.... jangan buat sesuatu perkara tanpa berfikir.... dan banyak lagi lah. erm... 

sorry...

2 ulasan:

  1. mesti sebab kes ni yg nak fomat memory kan2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya lah juga...hahaha...tapi ada byak sbb lagi

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...