Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2015

umur 32 dan 16

aku  baru lepas tengok satu cerita ni. cerita hindi.  serius aku suka. aku suka kat satu watak(lelaki) ni. dalam cerita tu, dia umur 32. dan ada seorang perempuan ni umur 16 tahun.  dia suka memerhati perempuan ni. aku suka kalau diorang bersama, sangat suka. walaupun lelaki ni tua dua kali ganda dari perempuan ni aku still suka kalau diorang bersama, mungkin aku suka lelaki ni sebab dia ni penuh misteri dan aku suka tengok mata dia bila dia tengok perempuan tu. aku rasa macam lelaki ni macam betul-betul suka perempuan ini. tapi ending dia penuh dengan pengajaran. aku tak tahulah lelaki ni betul-betul suka atau tak perempuan ni. tapi aku sukalah kalau diorang bersama. aku suka tengok lelaki layan perempuan ni. dia jaga betul-betul perempuan ni. untungnya. bertuah. 
bagi aku, bila kita berkasih atau betul-betul suka seseorang ini, tak semestinya kita kena ada di sisi dia 24  jam sehar. bagi aku, cukuplah kalau dia jaga kita, maksudkan lindungi kita. bagi kita rasa selamat.

jangan ingat

jangan ingat perasaan macam kulit, yang boleh nampak terluka atau tak. jangan ingat bila seseorang itu tengah tersenyum bermakna dia tengah bahagia. kadang- kadang dia yang terlebih terluka sebab menipu diri sendiri. konon dia tengah bahagia padahal tidak.