Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2013

erm.... twitter

tak boleh ke teruskan persahabatan kalau tak tahu tentang diri seseorang tu. macam nama, tempat tinggal atau sebagainya.
bagi aku, okey je. ikut individu lah kot. hahaha.
aku pernahlah bertwitter dengan seorang manusia nie. kiranya twitter tu bukan guna nama akulah. aku mula tegur dia sebab aku nak kenal dia. bukan kami tak pernah kenal. kenal. tapi kenal macam tu saja. seingat aku, aku dengan dia tak pernah cakap. dulu pernah, tu pun sebab dia tegur aku jangan dekat-dekat dengan lembu. kalau aku jumpa dia, aku hanya senyum je. ye lah, aku tak pernah berbual dengan dia. memang aku dengan dia dah lamalah kenal. tapi masing-masing tak pernah berbual. aku bukan nak buat apa-apa pun. cuma mahu berbual ja. sebab aku nak tahu sesuatu dari dia. tapi disebabkan tak pernah berbual atau pernah bual tapi mungkin aku yang tak ingat.
aku tegurlah dia kat twitter. tapi disebabkan sesuatu, aku tak boleh bagi tahu nama aku, macam mana aku boleh kenal dia dan di mana aku tinggal. sebab kalau aku bagi…