Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari September, 2014

kenangan waktu tingkatan satu sek Sanglang

malam ni tiba-tiba teringat kenangan waktu sekolah sanglang. ni kes tengok FB senior sekolah Sanglang. banyak kenangan yang menyebabkan aku malu waktu sekolah Sanglang, 
Surat-A-waktu tingkatan satu.
aku dari dulu sampai sekarang, susah sikit nak ingat muka orang. tambah-tambah kalau aku jumpa dua manusia yang muka nak sama. aku akan kata diorang adalah orang yang sama. oleh sebab aku susah nak beza, aku kata A dengan B ni adalah orang yang sama. sepupu B kata bukan orang yang sama. aku kata sama. berbulan-bulan. setiap kali aku lalu di sisi A, aku akan bagitahu kawan aku itu B. hingga A perasan yang kami selalu tengok dia. dan sampai masa, aku tahu yang A ni bukan B dan kawan aku (H) jatuh suka kat A. 
oleh sebab aku nie bodos sikit (memang aku eja bodos, sebab aku tak sanggup nak  eja perkataan sebenar) aku benarkan H nie gunakan nama aku untuk dia hantar surat pada A. pastukan, kami suruh kawan sekelas aku hantar surat tu pada A. yang kawan sekelas aku pon satu hal,  p hantar surat…