Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2014

aku serba kekurangan

aku bukan manusia yang sempurna. ya. aku sangat banyak kekurangan. itu adalah kelemahan aku. maaf.

salah faham. terlalu banyak. aku salah faham, dan mungkin juga mereka salah faham.

aku.

aku tak tahu nak luah macam mana, sampai satu tahap, perlukah aku diam terus.

apa yang terkeluar dari mulut aku, selalu orang salah faham.


aku, dah penat  dengan perangai aku dengan perangai dia dia dia dan dia


aku memang ada kekurangan


kadang-kadang aku perlukan seseorang yang perlu duduk sebelah aku bila aku rasa sedih. berada di samping aku bila aku menangis.

tak perlu lah dia dengar masalah aku, sebab aku tahu, setiap orang ada masalah mereka sendiri. aku tak nak mereka terbeban

tapi ada ka orang yang sudi berada di samping aku bila aku menangis?

Tuhan. mengadu pada Dia :)

sem 3 yang memenatkan

rasa dah lama tak tulis blog :) sekarang nie sibuk. banyak benda nak kena buat. tak sabarnya nak cuti. :) tapi cuti sebulan ja. macam tak cukup ja. nak cuti lama-lama. malas nak hadap kerja. huhuhu
sem nie ada kejadian yang paling memalukan. aku sendiri yang buat. ish2 nurul nurul.
sem ni susah aku nak kata macam mana. yang pasti penat.
ok, belajar kan. memang susah lah. mana ada benda yang senang.
senyum je lah nurul