Sabtu, 30 Ogos 2014

bercinta sebelum selepas kahwin :)

aku memang mudah jatuh suka. sangat mudah. hahaha. kadang-kadang, aku geram juga dengan diri aku. sebab apa aku mudah jatuh suka sangat. kalau boleh, biarlah aku susah untuh jatuh suka, biar aku jatuh suka pada suami aku saja.  

aku suka lelaki yang pemalu, pendiam, ego, buat dono, bukan peramah sangat, tak kelakar sangat-sangat, tak romantik sangat dan macam-macam lagi. bagi aku, lelaki yang pendiam dan pemalu nie, lagi romantik. dan aku rasa, aku suka lelaki yang agak serius, kiranya tak pandai bersosial sangat. tapi kena bersosial bila perlu. bagi aku, aku dah jumpa lelaki macam tu. dii mana?? di dalam novel. hahaha. erm... 

jujur aku kata, aku tak tahu dan takut bila fikir pasal kisah cinta aku. aku bukan nak bercinta sebelum kahwin. aku lebih suka kalau bercinta selepas kahwin. dapat pahala tau kalau bercinta selepas kahwin. pahala dia lagi banyak. erm. baru kita rasa berdebar-debar, rasa semangat nak kenal dengan lebih rapat dengan suami kita. kalau bercinta sebelum kahwin, aku takut aku bosan. sampai satu tahap, aku takut tak ada topik antara aku dan suami aku. 


ok. memang aku suka berangan. best apa berangan. agak-agak akan tercapai tak? harap-harap ya. kehidupan kita tak seindah yang kita fikirkan. akan ada ujian yang perlu kita lalui. s

Sabtu, 2 Ogos 2014

KFC kangar 2/8/2014 jumpa kengkawan

waktu cuti raya nie lah aku boleh nak jumpa kawan-kawna. hahaha.... lama dah tak jumpa kawan-kawan sekolah sanglang.  ok... nie antara gambar-gambar yang kat KFC Kangar.









syamimi dan husna



hidayah, syamimi, husna

shahirah, nurul, hidayah, syamimi, husna

dari kiri
fendi, jefry, shahirah, nurul, hidayah, husna, syamimi, naim, adha

Raya 2014

SELAMAT HARI RAYA  :D

minta maaf kalau ada salah dan silap sama ada sengaja atau tak. tiada manusia yang sempurna di dunia ini.