Rabu, 27 Mac 2013

keluarga

tak semua keluarga bahagia. dalam sebuah keluarga, pasti akan ada masalah. tapi macam mana kita nak selesaikan masalh itu sahaja yang mebezakan. kadang kala kita boleh mendapat pengajaran bukan sahaja dari pengalaman yang dihadapi, tapi pengalaman dari orang lain, mungkin juga dari apa yang kita tonton.

kadang kala kita lihat dia tak bersungguh-sungguh dalam mensempurnakan keluarga dia, tapi apabila dia telah mencuba sehabis baik, itu dah cukup untuk sempurnakan keluarga dia. memang tak semua keluarga bahagia.

bila ada masalah, duduk berbincang. selesaikan masalah itu bersama-sama.

2 ulasan:

  1. yap..betul tu..
    x semestinya family yang kita tengok kat luar bahagia sangat..kat dalam umah pun bahagia cam gitu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya.... tapi kita boleh usaha untuk bahagiakan keluarga kita

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...