Selasa, 25 Disember 2012

takut

takut. satu perasaan bukan??? siapa tak pernah takut??? aku memang takut macam-macam perkara. yang paling utama aku takut Allah.

kadang kala aku takut nak hadapi sesuatu situasi. tapi kena perlu juga.

aku ingat lagi, aku ingat aku nie tak takut tinggi, tapi memang aku takut tinggi. tapi macam mana aku takut pon, aku suka nak cabarkan diri. konon nak tunjuk kuatlah. :) tapi dalam hati hanya Allah ja tahu.

takut nie kadang kala memang aku boleh hadapi dengan cara aku nak cabarkan diri dan mencari keseronokan. tapi kalang kala perasaan takut aku ini tak dapat di atasi. kadang kala juga aku malas atasi perasaan takut ini, jadi aku biarkan perasaan takut ini mengatasi diri aku. erm


aku pun pelik dengan diri aku. :)

takut, macam-macam perkara boleh membuatkan kita rasa takut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...