Isnin, 24 Disember 2012

konon..ceh

aku cukup kesian kalau A nie  dok bercinta dengan B. pastu tiba-tiba A kata ' maaf, sebenarnya saya tak cintakan awak sebenarnya dan saya sebenarnya masih sayangkan dan ingatkan ex saya'

 memang ngok betul A nielah. punyalah B nie betul-betul sayangkan A. ya ya aku tahu kalau perasaan nie kita tak boleh paksa. tapi kenapa nak couple dan memberi harapan dekat B???

aku memang tak suka jenis macam A. suka hati dia ja. apa dia ingat perasaan orang lain nie boleh di mainkan begitu saja. ingat B tu boneka?? manusia yang tak ada perasaan. kalau aku jumpa macam A nie memang nak kena tumbuk dengan aku.

erm

ngok

aku tak kisah kalau nak cinta bagai nak rak pon tapi biarlah ikhlas. okey kalau kata tak mahu nak tipu, tapi kalau dah tahu kata dok ingat n sayang lama awat nak bercinta?? konon cinta dengan orang boleh lupakan??? hellooo kalau yakin boleh lupa tak pa... nie.... arhhhh

aku yang geramnya sebab ending sedihlah. erm... kalau A dan B bersama okey lah juga.

kalau aku jadi B, memang dah lama aku menangis tak berlagulah. ya lah, kita punyalah ingat dia sayang kita rupa-rupanya hanya paslu semata-mata kasih sayang tu.

ceh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...