Isnin, 31 Disember 2012

ego, sombong, pemalu dan tak da perasaan

bagi aku, aku suka lelaki ego, sombong,pemalu dan tak da perasaan. aku memang suka tengok lelaki yang macam nie. sebab menarik bagi aku. mungkin sebab susah nak dekati. mungkin. hahaha. bagi aku lelaki macam nie merupakan cabaran bagi aku. ya lah, macam susah nak dekati je.

aku suka laki macam nie sebab tak dalah sangat perempuan akan suka. hahaha. aku memang kuat cemburu. hahaha. itu pasal aku tak suka lelaki yang peramah sangat. nanti banyak peminat pastu mesti aku cemburu punya. :D

lagi bestkan, kalau dapat laki macam nie pasti diorang buat romantik je mesti rasa wahhh sangat-sangat. ye lah, sebab susah lelaki yang ada ciri-ciri macam aku suka tu nak buat benda-benda romantik. :D

itu apa yang aku sukalah. kalau jumpa lelaki yang ada ciri-ciri nie mesti aku asyik skodeng ja. hahaha. :D

ada ka lelaki yang ada ada cir-ciri
~ego
~sombong
~pemalu
~tak da perasaan
dalam diri seorang individu. aku rasa macam tak ada ja. kalau ada pon lelaki tu hanya ada dua ciri ja. tu apa yang aku fikirkanlah. tapi tak tahulah kalau betul-betul ada empat-empat ciri dalam seorang individu tu

bagi akulah, wanita yang mana dapat lelaki yang punya ego yang tinggi dan sombong pasti wanita tu seorang yang bertuah. bagi akulah. yalah, susah nak dapat laki macam nie. yang perasan diri dia bagus sangat. bila dia betul-betul jatuh cinta dengan seorang wanita  pasti dia kena buang sifat ego dia dan sombong dia tu bagi mendapatkan wanita yang di cintai. tu pasal aku fikir untung kalau perempuan dapat lelaki macam nie.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...