Rabu, 13 April 2022

perasaan yg telah lama tak ada

Tadi tengah sembang dengan kawan, pergi dekat mak cakap. Selamat aku mute. Aku harap memang mute betul lah. Kalau tak segan siot. Benda yang tak patut dia dengar. Bila aku cakap waktu terus aku gelabah. Sampai ke bilik jantung aku dup dap dup dap. Laju


Waktu buat kerja dekat dapur pon tiba-tiba penat sangat sebab jantung aku tak habis lagi dup dap dup dap tu. Sampai aku kata dekat mak sambil duduk kata aku tengah terima satu kejutan. Tu jantung lain macam. 

Aku tengok mak aku senyum waktu tu. Jangan dia salah faham  sudah lah.  

Dah lama tak ada perasaan tu. Perkara biasa ja. Cuma gelabah lebih ja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...