Sabtu, 15 Julai 2023

perasaan yang sementara

Bila baca novel atau tengok cerita.. Rasa teruja nak ada partner. 😅. Tapi bila dah habis cerita tu, perasaan nak ada partner tu jadi normal balik, tak nak. Cemburu? Ya cemburu. Tapi diri sendiri yang tak sedia. Aku pernah rasai rasa kecewa. Jadi aku tak nak alami dah. Jujur aku kata aku tak pandai nak bersosial.. Jadi salah satu sebab aku tak nak. Lagipun aku banyak kekurangan. Aku tak nak bilangan orang yang tak suka aku tu bertambah. Cukup yang mana ada sekarang. Ada masa nak kenal orang, tapi aku tahu perasaan aku tu sementara ja. Lagipun aku tak nak buang masa dengan perkara yang tak pasti. Cukup apa yang aku alami sekarang ni. Aku nak follow the flow ja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...