Khamis, 27 Julai 2023

27/7/2023

Sedih? Sedih lah. Benda dah jadi. Jadi je lah. Aku Jadi jgn sendiri yang cari pasal. Dari dulu kot aku tau.. Dok menidakkan. Aku tau penyebab tu .. dok ingatkan aku penyebab tu. Bagi semangat sikit. Benda tu dah menyakitkan hati. Jangan dok sebut. Bagi aku masa untuk terima keadaan tu. Ni dok sebut sebut sebut. Jangan buat aku jadi overthinking sbb benda ni, aku penat. Esok.. Erm.. Akan dengar lagi benda yang sama. Entah lah sampai bila. Biar aku sendiri cerita dan bertanya. Jangan nak 'tu lah ang... aku tau.. Aku tau... Aku dah sediakan mental aku dah untuk benda ni. Penat tau jadi overthinking ni. Jangan sampai aku memang dah tak peduli ja.

Sekali dia sebut tak pa lagi. Dua kali. Okay lagi. Ni kalau org yang sama, Berkali-kali dok sebut. Benda tu menyakitkan hati. Aku masih memproses untuk menerima hakikat yang dah lama aku tau.

Abang aku pujuk.. Lembut ja.. 'tak pa arh.. Ang kena buat nie nie... ' sopan ja kata-kata. Hahahha. Selamat on call ja... Kalau depan-depan. Lagi teruk keadaan aku.

Walaupun hati aku jenis hati keras juga tapi still hati tisu. Mulalah menangis tak berlagu.

Waktu cakap ngan abang aku. Air mata dah keluar dah. Hahahha cuma tak laju tapi tak berhenti lah dia turun. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...