Khamis, 27 Julai 2023

27/7/2023

Sedih. Jarang aku sedih sampai aku menangis depan orang. Kali ni aku punya menangis mungkin bukan depan orang tapi waktu aku call ngan abang aku. Tengah taip pon aku tengah menangis ni. Sebab aku tahu sesuatu yang aku tak suka. Tapi masalahnya memang salah diri. 

Kenapa aku cepak sangat overthinking? Orang lain bila ada masalah.. Tenang ja. Tapi dalam hati diorang aku tak tahu lah.. 


Aku ni dah fikir macam-macam. 

Hati dah keras. Pastu hati tisu juga. Mudah betul aku menangis kalau aku dah fikir macam-macam. 

Aku tak mau pun fikir. Hati mudah gelabah. Aku benci bila keadaan aku macam ni. 

Semoga aku baik-baik saja. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...