Jumaat, 12 April 2013

diam dan mula?

aku akan lebih diam bila aku berdepan dengan seseorang perlu aku diamkan diri aku. kadang kala aku sengaja aku diamkan diri aku dari berbual dengan seseorang itu. dulu, aku cakap juga dengan seseorang itu, apabila aku mengambil tindakan untuk menjadi 'pemalu' aku terus kaku untuk berbual dengan dia. dan sekarang. aku hanya mampu melihat dia berbual tanpa melibatkan diri aku dalam berbualan dia.

aku memang mahu berbual dengan dia, tapi aku tak tahu nak berbual apa. aku rasa, aku tak perlu untuk berbual dengan dia. sebab aku lihat dia pun macam tak mahu berbual dengan aku. ya, memang kena salah seorag perlu mula berbual, kalau tidak, sampai bila-bila aku dan seseorang itu tak akan berbual.

perlukah aku yang memulakan perbualan???


4 ulasan:

  1. huhu berbual dengan sapa .. nampak macam susah nak mula ibarat susahnya nak telan sembilu .. cewah ..
    ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul, kalau memulakan berbualan dengan seseorang itu, kita perlu bersedia menelan sembilu... hahaha

      Padam
  2. berbual dgn jin ke? hahaha..... ke dah jatuh hati ni?



    ------------------

    ingin menonton filem percuma?

    mari... tonton disini:

    watch movie for free

    BalasPadam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...