Ahad, 7 April 2013

:)

kadang kala bila kawan baik kita tahu yang kita cintakan seseorang dan tanpa kita sedari kawan baik kita juga sukakan orang yang sama, dia hanya pendamkan diri hinggalah kita tahu yang kawan baik kita itu cintakan orang yang sama kita cinta.

memang kita rasa marah dan kecewa kalau orang kita cinta itu rupa-rupanya cinta juga kwan baik kita. kita akan rasa marah sebab kawan baik kita cintakan orang yang kita cinta, tapi sebab kawan baik kita tak cerita perasaannya pada kita.

4 ulasan:

  1. payahnya bila ada kawan yg suka kekasih kita. tapi bila kekasih tu mang tak layan and suka kan kita dia jadi jeles. maka habis dijaja cerita buruk. dibuat fitnah.......
    lagi satu dasar kawan yang suka nak jeles. mengutuk aja dari awal cerita. itu tak tau apa motipnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. manusia, mmg macam-macam ragam. perasaan orang lain kita tak boleh kawal, kita hanya boleh cuba tolong dia yang kawal. kena terang kat dia... kalau dia tak faham juga, pasrah je lah

      Padam
  2. huhu..... sedihnya.... tanak jadi kat diri sendiri... huhu. erh, darl, kita dah follow awak... do follow back k

    BalasPadam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...