Sabtu, 23 Februari 2013

pura-pura jadi benar

kisah cinta memang pelik bukan??? macam-macam perkara yang kita tidak sangka akan terjadi dalm kisah cinta

bila kita berpura-pura mencintai seseorang di sebabkan sesuatu hal kita memang akan nampak jahat. mungkin juga pada mulanya dia juga tidak mencintai kita. tapi disebabkan kepura-puraan kita, lama-kelamaan dia mula mencintai kita. memang dia tersiksa apabila dia mengetahui perkara yang sebenarnya iaitu kita hanya berpura-pura mencintai dia.

mungkin kita juga tak sedar dalam kita melakonkan watak agar dia juga mencintai kita, kita akan terjatuh mencintai dia. kepura-puraan menjadi benar. tapi bila dia ingat kita mencintai dia sebab pura-pura kita yang tersiksa. mungkin dia sukar untuk maafkan kita.

cinta ini boleh terjadi dalam pelbagai bentuk. memang tersiksa hati kalau tahu seseorang itu mencintai kita sebab berpura-pura sahaja. cinta itu memanng datang dalam pelbagai cara.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...