Khamis, 28 Februari 2013

kerana persahabatan

mesti tersiksa bila kita tolong luahkan perasaan sahabat baik kita pada orag yang kita cinta. kadang kala kita terlalu nak jaga hubungan persahabatan hingga sanggup korban perasaan kita sendiri. kita akan lagi tersiksa bila kita tengok mereka bahagia atas usaha kita, tapi kita tak boleh buat apa.

kadang kala kita akan rasa macam nak luahkan perasaan kita itu, tapi terpaksa atas nama orang lain. kita  ingn kata ' ada seseorang cintakan kau' dan apabila dia tanya 'siapa' kita rasa macam nak jawab 'aku' tapi bila terkenangkan persahabatan dan perasaan kawan kita kita akan jawab nama kawan kita yang mencintai dia.

sebenar cinta dia kita boleh miliki, tapi kena usaha. tapi bila mengenangkan persahabata kita, kita akan tepikan perasaan kita itu. kita hanya boleh mencintai dia dari jauh sahaja. walaupun dia dekat di mata, tapi jauh di hati. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...