Jumaat, 4 Januari 2013

poligami

aku betul-betul tak suka cerita yang kisah poligami. aku rasa kebanyakkan perempuan pasti tidak suka poligami. lainlah kalau perempuan tu betul-betul tak kisah dia dimadukan. tapi aku... memang aku tak bolehlah. baca cerpen atau novel pon aku tak suka. inikan kalau di takdirkan aku betul-betul dimadukan. aku tahu poligami itu tak salah. tapi, susah nak ikhlaskan hati aku untuk dimadukan. sungguh aku tak sanggup.

ada satu cerita poligami nie... cerpen... klik

banyak lagi cerita yang poligami

tapi aku memang pandang mulialah sapa yang memang ikhlas hidup dalam poligami nie. bagi aku memang susah nak ikhlaskan hati untuk dimadukan.

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. erm... mmg manis... terutama bagi lelaki

      Padam
    2. tapi ada yg taxmau sebab dia kata one 4 one

      Padam
    3. ya... mcm susah nak caya pulak... tpi bgus lah

      Padam
    4. tapi semua tu bergantung pada keadaan semasa..hahha
      :3

      Padam
    5. erm...bergantung pada keadaan semasa...hahaha

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...