Sabtu, 2 Jun 2012

Pasta-korean drama




sebelum ini drama nie pernah tayang di tv2. tapi tak tengok sangat. tapi sekarang dok tengok pula. cite dia memang best. aku suka. hero dia  meluahkan dengan cara yang menarik. tak tunjuk romantik-romantiknya. caranya sangat kasar. suka. :D

heroin dia.... sangat comel. bila dia rasa takut dan malu, rasa macam owh...comel. dia seorang yang kuat usaha.  tak mudah putus asa. kadang- kadang macam blur sikit

watak yang paling aku suka buat masasekarang  ialah hero kedua. bagi aku dia sangat-sangat comel. hahaha. cara dia untuk memikat heroin, sangat tertarik. bahagianya kalau dapat laki macam nie. erm.. dia selalu buat baik dan jaga heroin tanpa heroin sedar. tapi sayang. dia hanyalah hero kedua. dia bukan untuk heroin. dia selalu memerhati heroin. kadang kala aku rasa kesian.  kesian sebab dia jaga heroin. tapi last-last tak dapat. erm...

cerita sememangnya boleh menpengaruhi perasaan manusia.

7 ulasan:

  1. dah tengok sampai habis tax mempengaruhi pon...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak tgok sampai hbis lagi cite nie... tapi kbyakn cite bleh mpgaruhi... ikut individu tu larh

      Padam
    2. pengaruh masak pasta boleh la....
      pasta vongole style.... hahahaha

      Padam
    3. insya-Allah... :D rasa seronok juga tengok diorang masak

      Padam
    4. boleh ka masak????
      nampak gaya macam tax ja.....hohohoho

      Padam
    5. boleh gak lah... tapi x lah pndai mcm chef...hohoho:D

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...