Jumaat, 8 Jun 2012

aku ada, kau ada???


 cerite nie bagi aku memang best lah. lawak. rasa macam tak rugi tengok. tapi aku rasa macam sekejap je cite dia. aku suka cara nordin dan tina :D


^_^_^_^_^_^_^_^_^_^


macam mana kita benci dia pon, tapi kalau dah sayang, sayang juga. orang kata jangan terlalu membenci, nanti jatuh cinta. disebabkan kebencian, kita selalu bergaduh dengannya. tanpa kita sedar kita semakin dekat dengannya. pantang jumpa, pasti akan bergaduh. tapi bila tidak jumpa, perasaan rindu muncul.rindu akan dia, rindu akan kerenahnya dan rindu akan segala-galanya tentang dia.

kadang kala apabila seseorang itu membuat seseorang itu marah ada sebab sendiri. sama ada dia sedar atau tidak. sama ada jelas atau tidak. kadang kala sesor

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. ikut individu... kalau dh minat... akn rasa best... klu x minat.. akn rsa x best

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...