Rabu, 16 Mei 2012

Tudung Expres


aku baru selesai tonton cerita ini. bagi aku, cerita ini memang best. aku suka. salah satu sebab, ada jejaka idaman lah. kononnya lah. hahaha. dalam cerita itu sahaja. watak ya, bukan dari segi kacak atau tak lah. aku betul-betul suka watak tu, Q. Q nie seorang yang macam egois. dia nie bukan peramah lah, aku tak suka laki yang peramah sangat, sebab aku kuat cemburu. hohoho. aku memang suka Q tu. cubalah tengok. owh ya, cita rasa manusia tak semua sama ya ^_^.

kalau nak tahu sinopsis cerita nie, trylah tengok video di atas. bagi aku memang cerita nie best. lawak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...