Rabu, 16 Mei 2012

kenapa aku wujudkan blog ini???



kenapa blog aku ini 'Bagiku Tentang Sebuah Kisah' sebab aku suka berkata-kata.. hohoho. lebih kurang macam tu larh. hahaha... aku akan luah apa yang aku rasa nak luah tentang sesebuah kisah. tak kiralah kisah cinta, keluarga, sahabat atau apa-apa sahaja. sebab aku suka luah apa yang aku rasa nak luah. aku selalu juga luah di facebook aku. tapi ada orang salah faham. diorang ingat aku nie ada masalah percintaan lah dan sebagainya. bila aku rasa macam aku suka sesebuah kisah atau geram, aku suka nak bertaip. sebab itu salah satu cara untuk aku luahkan.

4 ulasan:

  1. mesti sebab update status pelik2.....hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. xlah pelik pon. biasa2 ja... takut org lain yg salah fham ja

      Padam
    2. kira pelik la ... sebab tu orang salah paham....

      Padam

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...