Jumaat, 28 September 2012

cinta lelaki yang egois

lelaki yang sukar untuk jatuh cinta, sakali jatuh cinta akan cemburu dan sanggup buat apa sahaja demi si dia. walaupun perkara itu di luar jangkaan dia. walaupun tidak suka makan sesuatu makanan, tapi apabila  di masak oleh si dia, lelaki itu sanggup makan jua.

lelaki itu sanggup memukul seseorang kerana orang itu telah membuatkan si dia terluka. kita kenali lelaki  itu sebagai seorang yang sangat ego, sombong, angkuh, tidak kisah hal orang lain. tapi bila berhadapan si dia yang dia cinta. semua itu ditepikan. si dia yang yang paling penting dalam hidup lelaki itu. :)

memang betul, cinta itu boleh membuatkan seseorang ubah perangai. kuasa cinta. memang pelik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...