Jumaat, 5 Ogos 2022

sentuh


Dari dulu... Aku tak suka Dipeluk dan di sentuh di  terutamanya bahagian belakang. Aku boleh rasa aura kalau ada tangan lalu di belakang aku.. Kak aku pon kata dari aku kecil aku tak suka orang sentuh aku...  Tapi aku sangat yakin andai kata satu masa nanti kita perlukan pelukan dari sesesorang utk tenangkan kita terutamanya waktu tengah sedih...  Kita akan sentiasa perlukan seseorang di sisi kita sebenarnya.. Memang kita kata kita tak boleh harapkan orang, kita boleh ja sorang-sorang.. Sebenarnya tak... Kita kena juga cari seseorang yang kita boleh percaya dalam hidup kita..  Mungkin dia tak semestinya sentiasa ada di sisi kita, tapi cukup ada... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...