Isnin, 14 Mac 2022

aunty

Tadi p teman mak p kedai cina ni nak beli barang. Mak memang kenal owner tu pon. Owner tu kenal juga aku tu. So waktu kecil selalu p kedai dia. Sapa yg kenal aku sebelum tahun 2011 memang akan panggil aku Pipah. Aunty tu mesti panggil aku  'Pipahhhh' aku boleh agak dah dia akan panggil macam tu. So biasa lah dah tak lama  tak jumpa.. Bab-bab kahwin confirm muncul. Dalam hati aku ' saya tunggu anak Aunty lah' anak dia handsome. Umur 26.. Anak aunty tu sendiri cakap pasal umur. Pastu laki tu sembang pasal kenapa org muda tak kahwin lagi.  Mak aku pun menyampuk juga berbualan tu.. Aku dengar je lah.


Tapi adik dia.. Lagi handsome. Aku terjumpa dia dok sembahyang. Dalam fikiran aku 'mamat Korea mana ni' padahal aku tengok dari jauh pon. Nampak sipi-sipi ja. Sebab bawa motor. Dia tak boleh fokus kat adik tu sgt. Kena fokus jalan. Sat gi ada kemalangan terjadi. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...