Rabu, 14 Mei 2014

ambil tahu walaupun tak memahami

kadang-kadang kita susah nak luahkan apa yang ada dalam hati. susah. bila kita cuba luah pada seseorang, kita harap dia akan faham. tapi… kehidupankan… dia tetap tak faham. hahaha. sangat sakit. jadi, jangan terlalu mengharap agar dia akan faham apa yang ada dalam hati kita. tapi aku masih mengharap walaupun dia tak faham, tapi tolong tanya. bila seseorang itu mula cerita, bukan dia saja-saja nak cerita. dia mahu ada seseorang bersamanya melalui apa yang diarasa. cukuplah ambil berat walaupun tak memahami. ambil berat. sampai satu saat, kita letih untuk luah pada orang yang sama. kehidupan nurul. kehidupan. dan kau juga bukan manusia yang memahami kawan-kawan kau, nurul,
jadi luah pada sepatutnya, iaitu Allah. 
ingat Dia selalu. Dia takkan kecewakan kau, nurul 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...