Jumaat, 10 Ogos 2012

2 gadis 1 lelaki

aku selalu lihat seorang lelaki dan dua wanita rapat dan aku juga tengok video klip lagu kisah macam tu juga serta baca cerita sebegini. bagi aku, kalaulah lelaki itu cintakan kawan baik kita, mesti sakit sangat hati ini. tapi, entahlah

sedih itu pasti. sedih sangat. tambah-tambah kalau lelaki itu berbual mesra di depan kita dengan kawan baik kita itu. sedih. kawan kita juga cerita tentang lelaki itu kepada kita. cerita itu dan ini. sakit. mungkin kita sukar untuk luahkannya. sebab kita tak tahu nak luah pada siapa.

kita pasti dalam keadaan serba salah apabila berada di antara mereka berdua.

dan lagi sakit di hati apabila sahabat kita itu minta tolong untuk rapatkan dirinya dengan lelaki itu.

adakah kita akan menolong atau buat bersahaja???

cinta itu bukan kita boleh kawal. kita tidak boleh memaksa cinta itu untuk kita.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

aku yang bermasalah

Tu pasal aku tak kahwin. Aku nak, tapi aku tak rasa aku mampu untuk hadap. Hidup aku yang sekarang pun aku tak mampu nak hadap. Aku tak mamp...